Prodeje značky SEAT se v listopadu zvýšily o 18,7 %


19.12.2017

Prodeje značky SEAT si udržely vysoké tempo růstu i v listopadu. Výrobce automobilů v uplynulém měsíci znovu překonal hranici 40 000 vozů a celkem dodal zákazníkům 40 400 vozů, což je o 18,7 % více než ve stejném měsíci roku 2016 (34 000). K pozitivním listopadovým výsledkům přispěl pokračující úspěšný vývoj prodeje v Německu (+25,6 %) a Španělsku (+19,8 %), ale také v dalších zemích, jako je Turecko (+58,0 %), Belgie (+30,0 %), Nizozemí (+29,5 %) nebo Polsko (+29,1 %).



S pouhým jedním měsícem, zbývajícím do konce roku 2017, vzrostly globální prodeje značky SEAT o 14,7 %. V období od ledna do listopadu prodal SEAT 435 500 vozidel, což je o 56 000 vozů více než ve stejném období roku 2016 (379 500 vozů). Značka SEAT tímto výsledkem již překonala objem prodeje za celý rok 2016, kdy bylo zákazníkům dodáno téměř 409 000 vozidel.

Wayne Griffiths, člen představenstva společnosti SEAT, zodpovědný za prodej a marketing, zdůraznil, že „v listopadu jsme udrželi naše říjnové tempo růstu. Chystáme se uzavřít velmi pozitivní poslední čtvrtletí, které přispěje k vynikajícímu výsledku v letošním roce, v němž jsme se stali jednou z nejrychleji rostoucích značek v Evropě. Překonání prodejního výsledku za celý rok 2016 během pouhých jedenácti měsíců je vynikajícím úspěchem, jehož jsme dosáhli díky rozšíření a modernizaci produktové řady a tvrdé práci celého týmu a naší prodejní sítě“.

Růst prodeje vedl na sedmi z dvanácti největších trhů značky SEAT k historicky rekordním výsledkům v období od ledna do listopadu. SEAT dosáhl v jednotlivých zemích následujícího růstu: 14,8 % v Německu s celkem 94 900 prodanými vozy, 18,3 % ve Velké Británii (52 300), 13,4 % v Turecku (19 400), 16,5 % v Rakousku (16 600), 33,7 % ve Švýcarsku (9400), 5,8 % v Izraeli (8300) a 5,2 % v České republice (7800). Španělsko kromě toho zůstává druhým největším trhem značky po Německu, a to s 88 400 dodanými vozidly, což je o 21,3 % více než v roce 2016.
 

Ibiza je finalistou soutěže Evropské auto roku 2018

SEAT má poprvé ve své historii zastoupení ve finále prestižní soutěže Evropské auto roku 2018. Nová Ibiza bude o tento titul bojovat s šesti dalšími modely. Vítěz bude vyhlášen 8. března 2018 na 88. Mezinárodním autosalonu v Ženevě. Tohoto ocenění se značce SEAT dostalo v roce, který je pro ni výjimečný. Společnost pokračuje ve své historicky největší produktové ofenzivě, kterou zahájil v roce 2016 model Ateca a která letos pokračovala novými modely Leon, Ibiza a crossoverem Arona. SEAT v roce 2018 završí svou ofenzivu třetím SUV, které nabídne až sedmimístný interiér.

Fotografie:


Prodeje značky SEAT se v listopadu zvýšily o 18,7 % - fotografie