SEAT vystavuje na Ženevském autosalonu ve vrcholné formě


6.3.2018

Globální prodeje automobilů značky SEAT pokračují v dvouciferném růstu. V únoru společnost úspěšně pokračovala v ostrém nárůstu prodeje ze začátku roku. S 39 900 dodanými vozidly dosáhla meziročního růstu o 25,9 %. Počet prodaných vozů od začátku letošního roku meziročně vzrostl o 23,1 % na celkových 78 800.



SEAT udržuje velmi vysoké tempo růstu na svých hlavních trzích. Španělsko vede po lednu a únoru žebříček se 17 100 prodanými vozy (+18,1 %). S těsným odstupem následuje Německo, které zaznamenalo 15,0% nárůst na 13 700 vozů. Dalšími trhy s výjimečně pozitivním vývojem byly Švýcarsko (2100 vozů; +27,8 %), Francie (4300 vozů; +26,8 %), Rakousko (3500 vozů; +18,5 %), Velká Británie (6500 vozů; +17,2 %) a Itálie (3700 vozů; +12,1 %). SEAT zažívá rychlý růst i mimo Evropu. Alžírsko zůstává po prvních dvou měsících letošního roku čtvrtým největším trhem značky s 4700 prodanými vozy a prodeje v Izraeli se zvýšily o 34,9 % na 2100 vozů.

Wayne Griffiths, člen představenstva společnosti SEAT, odpovědný za prodeje a marketing, zdůraznil, že „v prvních dvou měsících letošního roku došlo k výjimečnému nárůstu prodeje. Jsme jednou z nejrychleji rostoucích značek v automobilovém průmyslu a na strategicky důležitých trzích zvyšujeme svůj tržní podíl“. Griffiths dodal, že „SEAT Arona je na trhu velmi populární, stejně jako Leon, Ibiza a Ateca. Uvedení nové značky SEAT navíc bude mít pozitivní vliv na získávání nových zákazníků v budoucnosti“.
 

CUPRA, výsledek vášně pro automobily

Pozornost návštěvníků poutají svými samostatnými expozicemi v těsném sousedství značky SEAT a CUPRA se svými specifickými světy. CUPRA slaví na letošním Ženevském autosalonu výstavní premiéru. Nová značka vznikla s cílem podmanit si novou skupinu automobilových nadšenců, kteří hledají novou interpretaci sportovního charakteru, založené na kombinaci jedinečnosti, sofistikovanosti a sportovních výkonů. CUPRA se snaží zaujmout nové zákazníky, kteří nechtějí vstoupit do luxusního segmentu, ale zároveň chtějí výjimečný automobil.

Luca de Meo, předseda představenstva společnosti SEAT, uvedl, že „CUPRA je příkladem organizační restrukturalizace společnosti SEAT s cílem upevnit její postavení zaměřením nejen na hlavní oblast podnikání, ale také na nové dceřiné společnosti. Dalšími dvěma příklady jsou digitální laboratoř SEAT Metropolis:Lab Barcelona a XMOBA, nová společnost, kterou jsme představili minulý týden na akci Mobile World Congress. Jejím cílem je vyhledávat obchodní modely související s budoucí mobilitou a investovat do nich“. De Meo dodal, že „SEAT diverzifikuje své podnikání a vyvíjí nové modely, které mohou být ziskové, a zároveň pokračuje v posilování své finanční situace“.
 

CUPRA e-Racer: první 100% elektrický závodní cestovní vůz na světě je připraven k závodnímu nasazení

Značka představuje dva nové modely, které se zařadí mezi hlavní hvězdy autosalonu v Ženevě. CUPRA vystavuje ekologický závodní automobil CUPRA e-Racer, první 100% elektrický závodní cestovní vůz na světě. CUPRA tím dává jasně najevo svého soutěživého ducha. CUPRA naváže na účast značky SEAT v motoristickém sportu a převezme veškerou činnost, vykonávanou dosud divizí SEAT Sport. CUPRA bude s tímto závodním elektromobilem lídrem na cestě k hospodárnému motoristickému sportu a je si vědoma potřeby zvyšovat trvalou udržitelnost ve všech oblastech motorismu.

„CUPRA e-Racer je skutečným závodním vozem, který poskytuje trvalý výkon 300 kW a nejvyšší výkon až 500 kW,“ řekl Dr. Matthias Rabe, člen představenstva společnosti SEAT, zodpovědný za výzkum a vývoj. „Záměrem konstruktérů závodního vozu CUPRA e-Racer bylo dosáhnout výkonových parametrů konvenční verze, a doložit tak na všech úrovních technické know-how značky CUPRA.“ Kromě závodního elektromobilu e-Racer bude ve světle reflektorů také CUPRA Ateca. Exkluzivní SUV formuje začátky nové značky a stane se prvním modelem ve svém segmentu od mainstreamové značky.
 

SEAT Arona, první SUV na CNG na trhu

Kromě závodního vozu CUPRA e-Racer slaví v Ženevě premiéru další trvale udržitelný model značky SEAT – Ibiza 1.0 TGI FR, který potvrzuje zaměření značky na stlačený zemní plyn jako čisté alternativní palivo pro hospodárný provoz. SEAT nabízí jednu z nejširších řad modelů na CNG, která pokrývá segmenty městských a kompaktních vozidel. A za několik měsíců nabídku rozšíří Arona TGI v segmentu SUV. Arona bude první SUV na světě, vybavené motorem na CNG. SEAT bude po jeho uvedení v rámci koncernu Volkswagen značkou s nejširší nabídkou vozidel na CNG, jejichž alternativní pohon se vyznačuje mimořádně nízkými emisemi. Vozidla na CNG vypouštějí o 85 % méně emisí oxidů dusíku v porovnání se vznětovými motory a o 25 % méně CO2 než zážehové motory. Kromě toho jejich výfukové plyny neobsahují téměř žádné pevné částice.
 

První výrobce automobilů na světě, který integruje Shazam do svých vozidel

SEAT představuje v Ženevě také nejnovější plody svého vývoje v oblastech digitalizace vozidel a konektivity, které byly nedávno vystaveny na kongresu MWC 2018 (Mobile World Congress) v Barceloně. Nejvýznamnější je integrace oblíbené služby rozpoznávání skladeb Shazam, která bude od dubna dostupná ve vozidlech SEAT prostřednictvím aplikace SEAT DriveApp pro Android Auto. Společnost SEAT se díky tomuto partnerství stala prvním výrobcem automobilů na světě, který tuto aplikaci integroval do svých vozidel. SEAT tím činí další krok k svému cíli poskytovat zákazníkům na cestách ještě vyšší úroveň konektivity a bezpečnosti.

SEAT na autosalonu v Ženevě

Co vše vystavuje SEAT na autosalonu v Ženevě? Fotografie a informace najdete ZDE.

Fotografie:


SEAT vystavuje na Ženevském autosalonu ve vrcholné formě - fotografie SEAT vystavuje na Ženevském autosalonu ve vrcholné formě - fotografie SEAT vystavuje na Ženevském autosalonu ve vrcholné formě - fotografie