Test SEAT Leon ST Cupra 300 4Drive DSG (2018)


6.5.2018

Není to poprvé, co si SEAT Leon Cupra můžete pořídit s pohonem všech kol. Je to ale poprvé, co ho dostanete s praktickou karoserií kombi a automatickou převodovkou. Zdá se to být jako naprosto ideální kombinace rodinného auta s možností občasného výletu na okruh. Je to tak? To jsme se pokusili zjistit v testu.



Jistota, rychlost a stabilita

Tuhle verzi jsme už v testu jednou měli, bylo to ale jen na pár dní. Ta nynější je speciální ale ještě v něčem, je to totiž první SEAT s novým digitálním přístrojovým štítem, který český importér zařadil do testovací flotily – o tom o několik odstavců později. Teď se budeme věnovat pohonnému ústrojí.

Pod kapotou je benzinový dvoulitrový čtyřválec s přeplňováním turbodmychadlem, poslední facelift ale opět zvýšil jeho výkon. Ten je nyní zaokrouhlený na pěkných 300 koní. Točivý moment vrcholí 380 Nm. Novinkový pohon všech kol nicméně můžete mít pouze ke kombi ST s převodovkou DSG. U ostatních verzí se budete muset spokojit pouze s pohonem předních kol.

Celý článek si můžete přečíst zde: https://auto-mania.cz/test-seat-leon-st-cupra-300-4drive-dsg-2018/



Fotografie:


Test SEAT Leon ST Cupra 300 4Drive DSG (2018) - fotografie Test SEAT Leon ST Cupra 300 4Drive DSG (2018) - fotografie Test SEAT Leon ST Cupra 300 4Drive DSG (2018) - fotografie Test SEAT Leon ST Cupra 300 4Drive DSG (2018) - fotografie Test SEAT Leon ST Cupra 300 4Drive DSG (2018) - fotografie