Test SEAT Leon 1.4 TSI 92 kW


2.2.2017

SEAT modernizoval svůj nejprodávanější model v nabídce. Nový Leon se dočkal několika drobných změn vzhledu, ale i techniky. Vyzkoušeli jsme ho s pětidveřovou karoserií ve výbavě Style s benzínovou motorizací 1.4 TSI 92 kW.



První pohled na auto prozradí, že se žádné velké změny nekonaly. Šlo jen o drobné doladění hran a zejména novou grafiku předních i zadních světlometů. Přední světla dostala jiný tvar denního svícení a ukazatelů směru, která mají inspiraci u SUV Ateca. Adaptivní sice stále nejsou, ale svítí o poznání lépe než u verze před modernizací. Lépe je vidět i ukazatel směru. Vzadu jsou světla téměř kompletně LEDková (jedinou výjimku tvoří žárovka pro couvací světlo), včetně blinkru, který prochází celou délkou svítilny. Jiné, užší jsou i přední mlhové světlomety s technikou LED. 

Úpravy exteriéru tak kromě nových světlometů přinesly novou příď vozu, která dostala novou masku chladiče a nový nárazník. Boční profil prozradí nové lišty kolem oken (pro XCELLENCE chromovanými) a design kol. Pohled na zadní část opět prozradí nový nárazník. Oba nárazníky navíc dostaly přibližně uprostřed novou ostrou hranu. Šéfdesignér značky SEAT Alejandro Mesonero Romanos k tomu říká: „Leon je velmi atraktivní model a není nutné měnit jeho vzhled, jen ho posílit, osvěžit. Cílem bylo dosáhnout harmonie mezi všemi součástmi modelu, zejména přídě a zádě s bočními partiemi vozu.“



Fotografie:


Test SEAT Leon 1.4 TSI 92 kW - fotografie Test SEAT Leon 1.4 TSI 92 kW - fotografie Test SEAT Leon 1.4 TSI 92 kW - fotografie Test SEAT Leon 1.4 TSI 92 kW - fotografie Test SEAT Leon 1.4 TSI 92 kW - fotografie